Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 00:30:12 MET DST

On 2010-10-01 23:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "nom" i85crm$fbs$1@pippin.nask.net.pl

> I nie dali nic zastępczego?
>
> Mnie wymieniono za pierwszym razem płytę główną (moim zdaniem
> niepotrzebnie)
> a drugim razem (także moim zdaniem niepotrzebnie) wymieniono dysk i RAMkę.
> Można powiedzieć, że poza przywiezieniem do serwisu i odwiezieniem do mnie
> naprawy nie trwały lub trwały łącznie kilka godzin.
>
> Nie znam innych przypadków, więc nie wiem, jak inni są traktowani.
> Wiem, jak było ze mną.

Praktyki serwisów zaiste są ciekawe.

Mam do polecenia specjalny - chesz za friko mieć porysowany sprzęt ?
odeślij do autoryzowanego serwisu Samsunga - firma Telmark z Wawy.

Pierwszą reklamacje rys Ci przyjmą, odeślą towar z innymi rysami
(rysowanie za free! ;)), za kolejne rysowanie karzą już sobie płacić...
od miesiąca zbieram się na eskalacje do samsunga (powinni tak bez końca
przyjmować i rysować na nowo ;)), ale wciąż brakuje mi czasu /akurat
porysowali mi element, który kosztuje 30zł (rozmawiałem z lokalnymi
serwisami) - pokrywa MFP/. Stad może brak motywacji.

Ok, troche żartuje - ale problem Telmarku istnieje - widziałem podobne
posty od innych userów na necie... porysowane monitory etc.

Także gdy Infolinia samsung przypadkiem poleci Wam tam coś odesłać,
protestujcie!

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/