Re: Którego laptopa wybrać

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 01:27:07 MET DST

"Rafał Łukawski" i85n51$fpp$1@news.onet.pl

>> Czyli pralką mam prać na parkingu? :)
>> Mądrość iście Kaczyńskiego. :)

> Po co te filozofie ?

Mnie potrzebna pralka -- w moim mieszkaniu.
Jeśli kurier tego nie pojmuje, to chyba jest głupi. :)

> Warto wiedzieć jak działają firmy kurierskie,

A jeśli firma kurierska działa tak, że towar dostarcza nie
do wskazanego mieszkania, ale na Księżyc -- mam przyjąć te
warunki? :) (ponoć na Księżycu wszystko jest lżejsze, choć
ma tę sama masę) ;)

> a dobry sprzedawca *powinien* Cię poinformować
> o warunkach dostawy /bo to czesto ON wybiera kuriera/

Sprzedawca dał mi możliwość wyboru, sugerując, iż ludziom w DHL brak rozumu.
A ponieważ ja jestem niedowiarkiem, sprawdziłem i potwierdziłem tę informację. :)

> Tony towarów wnoszą łapami ?

Mnie to nie interesuje. I nie interesuje to, czym wniosą zamówioną pralkę. :)
Nie wnikam w to, czym wożą, czy mają prawa jazdy, czy mają samochody, czy mają
pieniądze na paliwo itd... :)

Mnie jest potrzebny transport -- do mieszkania, nie na parking. :)

> Tematem jest waga jednej przesyłki.

Tematem (jeśli już) jest łaskawość kuriera.
Niech założą firmę usługową typu Kościół -- duchowni świadczą łaski. :)

Mnie potrzebny transport bez łaski. :)

> Dlaczego nie zwrócisz się do sprzedawcy, iż zorganizował
> Ci transport na parking a nie do mieszkania ?

Jeszcze nie kupiłem tej pralki.
Potencjalny sprzedawca zorganizował mi transport:

 -- do mego mieszkania z Kolporterem
  oraz
 -- na parking z DHLem,

dając mi wybór pomiędzy tymi dwiema firmami. :)

> No to rozmawiaj ze sprzedawcą - jemu płaciłeś, nie kurierowi (chyba, że się myle)

Jeszcze nie płaciłem. Jeszcze sprzedawca nie wie, że
chcę kupić pralkę -- chyba, że czyta to, co piszę na grupach. :)

Jeszcze nie zdecydowałem się na sprzedawcę, a nawet na model pralki.

Dopiero sprawdzam, co mnie czeka w głupolandzie, gdy kupię pralkę. :)

> w EAGD uzgadniasz dowóz do mieszkania, montaż i wszystko gra,
> jeżeli to samo sobie uzgodniłes via internet ze zdalnym
> sprzedawcą, a tego nie otrzymałeś - ja bym nie przyjął towaru.

Starałem się uzgodnić z DHLem dowiezienie ,,bez łaski'' -- okazuje
się, że nie przewidują świadczenia usług bez łask. :) Albo
z łaskami, albo wcale! :)

Nawet nie chcą pieniędzy za wniesienie, ale muszę się
zgodzić na to, że obdarzą mnie łaską!!! :)

> Fajna dyskusja, ale właśnie spojrzałem na temat wątku ;)

Ja wybieram z USB 3 (właśnie dowiedziałem się, że może
być ciężko) lub najtańszego Atoma N450 za 789 złotych...

W chwili obecnej mnie interesuje zakup słuchawek.
Chcę kupić przewodowe (za 10 złotych) na wszelki wypadek

  http://www.emmerson.com.pl/sluchawki.htm

  HE 18 lub HE 28 (może i jedne i drugie -- jak szaleć to szaleć!)

oraz bezprzewodową mikrofono-słuchawkę, na BT za 39 złotych

  http://www.manta.home.pl/zkwiecien/it/sluchawki/mbh01/opis.html

i chcę to podłączyć do notebooka... Właśnie przyglądam się czemuś,
co się nazywa BlueSoleil 8.0.338.0 i służy do łączności BT...

  http://www.bluesoleil.com/

Nie wiem, co to jest:

 -- Open Air Dynamic Bass
 -- 2-stronne głośniki (bass/sopr.)
 -- XBS Dynamic Bass

--
 ^  750        .               .  nw  25  27     . 749   ^c 440        440