W dniu 2010-09-12 18:15, Rafał Łukawski pisze:
>
>>>> *Na każde urzadzenie powinieneś mieć gwarancje*
>>> Mam roczna, ale nie chce mi sie isc na poczte i placic 10 zl zeby ten
>>> szajs
>>> odeslac.
>>
>> Odsyłasz na koszt sprzedawcy. Tak powinno być.
>
> Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
> dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
> zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.
Sklep (może nie wszystkie, ale internetowe to tak) mają podpisaną umowę
z jakąś firmą kurierską. Trzeba zareklamować, dogadać się ze sklepem, że
np. niezgodność towaru z umową i sklep podaje numerek na jaki trzeba sie
powołać zamawiając kuriera na koszt sklepu. 2 razy miałam takie zwroty,
w tym jeden z kimś z Allegro, kto zwrócił mi nawet koszty "w te i we wte".
-- animkaReceived on Sun Sep 12 20:30:06 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Sep 2010 - 20:51:02 MET DST