Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 20:27:42 MET DST

W dniu 2010-09-12 18:15, Rafał Łukawski pisze:

> Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
> dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
> zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.

Sklep (może nie wszystkie, ale internetowe to tak) mają podpisaną umowę
z jakąś firmą kurierską. Trzeba zareklamować, dogadać się ze sklepem, że
np. niezgodność towaru z umową i sklep podaje numerek na jaki trzeba sie
powołać zamawiając kuriera na koszt sklepu. 2 razy miałam takie zwroty,
w tym jeden z kimś z Allegro, kto zwrócił mi nawet koszty "w te i we wte".

--
animka