Re: [NTG] odchudzenie backup-u

Autor: Paweł B. <botul79_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 20:48:49 MET DST

W dniu 2010-09-12 11:49, pikny zenon pisze:

> Może być linuks może być winda.

Już chciałem proponować soft do backupu, i doczytałem, że chodzi o
gotowce...

Jak już ktoś wspomniał to na pierwszy ogień wypróbuj kompresję, ale być
może kopie są już skompresowane. W linuksie użyj tar+gzip, w Windows
zip/rar lub coÅ› podobnego.

Jeżeli chodzi o znalezienie różnic, to pod linuksem można by jakiś
skrypt skleić z użyciem diff na przykład, ale o to zapytaj na
p.c.o.linux - jak siÄ™ uda, to nawet gotowca ktoÅ› Tobie skleci. ;)

Na przyszłość proponuję ustalić politykę kopii i używać jakiegoś softu
który potrafi stworzyć kopię pełną/różnicową/przyrostową. Pod linuksem
proponuję np. flexbackup - małe, wygodne narzędzie.

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl