>>> Odsyłasz na koszt sprzedawcy. Tak powinno być.
>>
>> Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
>> dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
>> zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.
>
> Sklep (może nie wszystkie, ale internetowe to tak) mają podpisaną umowę
> z jakąś firmą kurierską. Trzeba zareklamować, dogadać się ze sklepem, że
> np. niezgodność towaru z umową i sklep podaje numerek na jaki trzeba sie
> powołać zamawiając kuriera na koszt sklepu. 2 razy miałam takie zwroty,
> w tym jeden z kimś z Allegro, kto zwrócił mi nawet koszty "w te i we wte".
hm..
W przypadku awarii sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ klienci
czasami odsyłają dobry sprzęt, użytkują go w warunkach, które powodują
awarie. Taka interpretacja wprost nie podoba mi się :) aczkolwiek
wiadomo - kwestia lubienia nie jest wyrocznią :) Nie wszystko można
zdiagnozowac na odległośc, szczególnie jeżeli po drugiej stronie brakuje
osoby technicznej.
Pogadam jeszcze z prawnikiem, bo to nie tylko kwestia tego jak my
rozumiemy przepisy.
pozdr.
-- Szybko i tanio - http://luktronik.pl/ Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)Received on Sun Sep 12 23:40:03 2010
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Sep 2010 - 23:51:03 MET DST