Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 23:36:49 MET DST
Message-ID: <i6jh5u$2in$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

>>> Odsyłasz na koszt sprzedawcy. Tak powinno być.
>>
>> Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
>> dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
>> zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.
>
> Sklep (może nie wszystkie, ale internetowe to tak) mają podpisaną umowę
> z jakąś firmą kurierską. Trzeba zareklamować, dogadać się ze sklepem, że
> np. niezgodność towaru z umową i sklep podaje numerek na jaki trzeba sie
> powołać zamawiając kuriera na koszt sklepu. 2 razy miałam takie zwroty,
> w tym jeden z kimś z Allegro, kto zwrócił mi nawet koszty "w te i we wte".

hm..

W przypadku awarii sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ klienci
czasami odsyłają dobry sprzęt, użytkują go w warunkach, które powodują
awarie. Taka interpretacja wprost nie podoba mi się :) aczkolwiek
wiadomo - kwestia lubienia nie jest wyrocznią :) Nie wszystko można
zdiagnozowac na odległośc, szczególnie jeżeli po drugiej stronie brakuje
osoby technicznej.

Pogadam jeszcze z prawnikiem, bo to nie tylko kwestia tego jak my
rozumiemy przepisy.

pozdr.

-- 
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)
Received on Sun Sep 12 23:40:03 2010

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Sep 2010 - 23:51:03 MET DST