Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 12 Sep 2010 - 18:15:41 MET DST

> Odsyłasz na koszt sprzedawcy. Tak powinno być.

Oj nie wydaje mi się. Zarówno zwrot towaru jak i wysyłka wiąze się z
dostarczeniem przez kupującego towaru do firmy, w ktorej kupował. Czy to
zrobi przy pomocy poczty, kuriera, czy osobiscie to sprawa klienta.

Owszem, niektore marki stosuja model door2door, gdzie placa za kuriera w
jedna i druga strone, ale to de facto robi producent, ktory wie co
wyprodukowal. Nie spotkalem sie z zapisami prawa, ktore to wymuszaja -
moze jakis przyklad. Nie spotkalem tez sklepu, ktory akceptuje zwroty na
swoj koszt / ale oczywiscie moze istniec - nikt nie zabroni sklepowi
zwiekszania kosztow ;)/

pozdrawiam

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/