Re: Laptop wypasiony, jaki?

Autor: hrabia <spam_at_spam.com>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 23:57:43 MET DST

On 09/02/2010 10:31 PM, Andrzej Zbierzchowski wrote:
> Uderz do Della, ma konfigurator to sobie wyrzeźbisz co dusza zapragnie.
> Tu masz przykładowego AlienWare'a:
> http://kuplaptopa.pl/#product_info_2.php/cPath/87/products_id/5020/
>
> Dlaczego Dell?
>
> Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
> następnego dnia roboczego i naprawia.

Za Della dziękuję. Pracuję na Dellach od 3 lat i większego gówna nie
widziałem. Poza tym, próbowałem sobie coś skonfigurować. Ale Precision
zaczynają się od 11 tys. w konfiguracji zbliżonej do mojej (chore!!!) a
Latitude to szajs jakich mało (miałem Latituda 2 lata, skrzypiał od
samego początku jak tandetna chińska zabawka, ekran cały porysowany od
samego otwierania i zamykania. Kumplowi z Latituda klawisze poodpadały.
Nieeee.... za Della dziękuję.

--
            hrabia Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net