Re: Laptop wypasiony, jaki?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 15:21:49 MET DST

W dniu 2010-09-02 23:57, hrabia pisze:
> Za Della dziękuję. Pracuję na Dellach od 3 lat i większego gówna nie
> widziałem. Poza tym, próbowałem sobie coś skonfigurować. Ale Precision
> zaczynają się od 11 tys. w konfiguracji zbliżonej do mojej (chore!!!) a
> Latitude to szajs jakich mało (miałem Latituda 2 lata, skrzypiał od
> samego początku jak tandetna chińska zabawka, ekran cały porysowany od
> samego otwierania i zamykania. Kumplowi z Latituda klawisze poodpadały.
> Nieeee.... za Della dziękuję.

Mam latituda 630. Terzeci rok. korzystałem z gwarancji na bad piksela.
Serwisant umówił się na konkretny dzień i się zjawił z nową matrycą.

Obudowa magnezowa. Super wytrzymała, nic nie skrzypi. Noszony od samego
początku codziennie i tak wyjmowany i składany do torby. Używany więc
intensywnie. Gdybym miał sobie kupić do domku to wybierałbym też
podobny. Ale nie jest taki gadżeciarski:)