Re: Laptop wypasiony, jaki?

Autor: Andrzej Zbierzchowski <a_at_vp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 22:31:18 MET DST

W dniu 2010-09-02 20:54, hrabia pisze:
> Witam szacowne gremium. Mam pytanko. Jako rasowy gadżeciarz, mam ochotę
> na wypasionego laptopa. Mam jeden typ, jednak całość psuje Windows 7
> Home - wolałbym wersję co najmniej Pro. Tak więc proszę, doradźcie, co
> jest wartego uwagi z poniższymi parametrami.

Uderz do Della, ma konfigurator to sobie wyrzeźbisz co dusza zapragnie.
Tu masz przykładowego AlienWare'a:
http://kuplaptopa.pl/#product_info_2.php/cPath/87/products_id/5020/

Dlaczego Dell?

Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
następnego dnia roboczego i naprawia.

--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"