Laptop wypasiony, jaki?

Autor: hrabia <spam_at_spam.com>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 20:54:28 MET DST

Witam szacowne gremium. Mam pytanko. Jako rasowy gadżeciarz, mam ochotę
na wypasionego laptopa. Mam jeden typ, jednak całość psuje Windows 7
Home - wolałbym wersję co najmniej Pro. Tak więc proszę, doradźcie, co
jest wartego uwagi z poniższymi parametrami.

RAM: co najmniej 4GB
Procek: i7-740
Dysk: 500GB
Matryca: FullHD MAT!!! (tu nie ma odstępstw)
Przekątna: 17 cali max, choć wolałbym odrobinę mniej
Klawiatura: pełna (z numeryczną)
Napęd BluRay (najlepiej nagrywarka BR)

Nie chciałbym, aby cena przekroczyła 7 tys. jako że mój aktualnie
upatrzony taką ma. Wolałbym jednak, jak pisałem, Windę Pro. Jest co
godnego uwagi?

Moim obecnym typem jest Sony VAIO VPCF12Z1E/BI.

--
            hrabia Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net