Re: Laptop wypasiony, jaki?

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 22:40:23 MET DST
Message-ID: <op.vifadlap13q3bq@piotr-komputer>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 02-09-2010 o 22:31:18 Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a):

> Dlaczego Dell?
> Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
> następnego dnia roboczego i naprawia.

Masz na myśli naprawę gwarancyjną? I jak się da to naprawia w domu? Wow.
To nie chcę nawet myśleć, jakim kosztem będzie obciążony klient, kiedy
serwisant zakwalifikuje usterkę jako z winy użytkownika..

-- 
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."
Received on Thu Sep 2 22:45:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 02 Sep 2010 - 22:51:00 MET DST