Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 23:23:27 MET DST

Dnia 2010-08-02 21:57, Użytkownik Budzik napisał:

> zaciekawił mnie watek to sie dopytam.
> Obecnie na kazdym komputerze uruchoionych jest zawsze kilka/kilkanascie
> programów.
> Czy mam rozumiec, ze one nie sa wrzucane do poszczegolnych rdzeni tylko
> chodza na jedny a reszta czeka na programy, ktore same (pojedynczy program)
> beda w stanie korzystac z kilku rdzeni na raz?

System powinien porozrzucać programy na różne rdzenie, tyle że
typowy program raczej nie wykorzysta całej mocy rdzenia więc
praktycznie nie ma to znaczenia czy pracują dwa czy cztery rdzenie.
Program nietypowy który to potrafi nie zawsze jest w stanie
pracować na więcej niż jednym rdzeniu a już bardzo nieliczne
potrafią wykorzystać więcej niż dwa rdzenie.

Pozdrawiam