Re: kalkulator mocy na zenfist.pl

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 23:38:47 MET DST

WiesłaW napisał/a

> Jak znam życie, przeważnie nie chodzi o pobieraną moc, ale o.. kurz.
> Po jakimś czasie wszystko w zasilaczu włącznie z wentylatorem pokrywa
> się piękną warstewką mocno przylegającego kurzu, co w znacznym stopniu
> utrudnia chłodzenie. Chłodzenie utrudnia również umiejscowienie
> jednostki centralnej np w zamkniętej szafce. Nie twierdzę, że dotyczy
> to również Twojego przypadku.

> Ale jest naprawiony (pracuje nadal), czy jest inny?

Mój akurat był dość regularnie przedmuchiwany. Po padnięciu rozkręciłem i
były tylko minimalne ilości kurzu. Kiepskiej jakości kondensatory, ot co.
Ale to chyba standart w tych czasach - sprzęt ma wytrzymać tylko do końca
gwarancji...
W każdym razie więcej 350zł na zasilacz nie wyrzucę
Nie naprawiłem, nie było jak i gdzie, no i czasu mało - kupiłem używkę
(naprawiany?) Coolermastera M520 z 12 miesięczną gwarancją. Cichy, dobrze
trzyma napięcia - na razie nie narzekam.

--
deepblue