W dniu 2010-06-19 19:22, jurajski Jaskiniowiec pisze:
gwarancja nie jest ci do niczego potrzebna, waĹźniejsza jest faktura.
Reklamacje na temat niezgodnoĹci towaru z umowÄ
skĹadasz w sklepie i on
wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep
Ĺaski nie robi.
Ja zgubiĹem gwarancjÄ na pralkÄ, dzwoniĹem do serwisu i tylko gwarancja
inaczej nie dotykajÄ
sprzÄtu. DzwoniĹem do rzecznika praw konsumentĂłw to
mnie wyĹmiaĹ, Ĺźe ja ciÄ
gle mu o jakiejĹ gwarancji gadam a mam sobie daÄ
spokĂłj i udaÄ siÄ do sklepu. Co uczyniĹem.
Received on Sun Jun 20 22:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST