Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 22:00:55 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c1e7375$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-06-19 19:22, jurajski Jaskiniowiec pisze:

gwarancja nie jest ci do niczego potrzebna, waĹźniejsza jest faktura.
Reklamacje na temat niezgodności towaru z umową składasz w sklepie i on
wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep
łaski nie robi.
Ja zgubiłem gwarancję na pralkę, dzwoniłem do serwisu i tylko gwarancja
inaczej nie dotykają sprzętu. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumentów to
mnie wyśmiał, że ja ciągle mu o jakiejś gwarancji gadam a mam sobie dać
spokój i udać się do sklepu. Co uczyniłem.
Received on Sun Jun 20 22:05:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 20 Jun 2010 - 22:51:02 MET DST