Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: Pytanie <xxx_at_xxx.tr>
Data: Mon 21 Jun 2010 - 08:43:02 MET DST
Message-ID: <hvn1lo$l77$1@inews.gazeta.pl>

składasz w sklepie i on
> wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep łaski
> nie robi.
> Ja zgubiłem gwarancję na pralkę, dzwoniłem do serwisu i tylko gwarancja
> inaczej nie dotykają sprzętu. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumentów to
> mnie wyśmiał, że ja ciągle mu o jakiejś gwarancji gadam a mam sobie dać
> spokój i udać się do sklepu. Co uczyniłem.
>

Gosciu...a czytales co autor napisal? ze to byl zakup na firme, wiec co mu
nawijasz o dwuletniej niezgodnosci?.

Ponadto, jesli rzecznik radzi korzystac z niezgodnosci a nie z gwarancji to
tez zycze powodzenia; widac ze nic nie zalatwial korzystajac ze slawnej
"niezgodnosci".

ecchhhh... masakra
Received on Mon Jun 21 08:45:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 21 Jun 2010 - 08:51:03 MET DST