Dell Vostro 3300

Autor: ColdFire <root_at_nasa.gov>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 20:58:14 MET DST

Witam!
Przymierzam się do zakupu tego lapka. Wcześniej planowałem Latitude
E4300, ale niestety jest nieco za drogi dla mnie, do tego parametry ma
troszkę słabsze.
Jak jest z jakością wykonania? Będzie mnie bolała przesiadka ze
starszego Latitude D400?
Jak obecnie wygląda kwestia grafiki - czy zintegrowana wystarczy do
wszystkiego poza grami? Laptok dla elektronika - programowanie,
projektowanie pcb, czasami jakieś symulacje, itp.

Pozdrawiam!