Cooler wymuszający poziomy przeplyw

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2010 - 22:05:02 MET DST

Witam,

Wlasnie skladam sobie obudowe z plexi i szukam wentylatora na LGA 775 co by
wymuszal poziomy przeplyw powietrza przez obudowe.

Co mnie zastanawia, to ze czesc takich polkilogramowych coolerów ma nie
dosc ze jakies udziwnione heatpipe-y i blaszki uniemozliwiajace przeplyw
powietrza to jeszcze wentylator ulozony na dole a nie z tylu (patrzac z
boku na otwarta obudowe). Generalnie robi sie syf w obudowie bo jest to
mielenie powietrza a nie prawidlowa cyrkulacja. Dmucha do góry, na boki,
tam pobierze powietrza, gdzies indziej wypluje. Zalosne.

Czy macie jakis sprawdzony model wentylatora co bym go ustawil tak, aby z
przodu zasysal powietrze a z prawej strony mialby wentylator wydmuchujacy
cieple ? Nie chce aby mi na boki pluł. Do NB, VGA mam osobne tunele
powietrzne :)