Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 19 Jun 2010 - 19:22:58 MET DST

Witam,

Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz od
kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
Usterki to:
- laptop wlacza sie raz na jakis czas (to standard w wiekszosci nowych HP,
prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze)
- dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie da
sie ich zapiac)
- czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku - "dalej"
nie chce sie scierac )
- laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w
dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch!
- slychac dziwne stuki w dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem BB jak i SMART
nic groznego nie podaje)
- zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda

Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp - da sie z tym
zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz loteria przy
ponownym wlaczeniu.

Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...

No i pytanie dla zaznajomionych z HP - da rade dokupic rozszerzenie
gwarancji do Pavilionow? Czy tylko serie "biznes" maja ten przywilej?

Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.