Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradÄ™ dot. wyboru)

Autor: Kenjiro <kenjiro_at_satoris.pl>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 11:19:47 MET DST

Witam

Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn),
ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do
kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam
się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

Dzięki!