Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)

Autor: Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzinski_at_gmail.com>
Data: Tue 15 Jun 2010 - 12:13:47 MET DST

On 14 Cze, 11:19, Kenjiro <kenj...@satoris.pl> wrote:
> Witam
>
> Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn),
> ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do
> kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam
> się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
> telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

Jak jakosc sygnalu do dupy to obraz dobry nie bedzie, choc lepszy
efekt uzyskasz tunerem w kompie bo mozna ten obraz jakis dobrym softem
(kiedy to byl descaler) poprawic (odszumic itd).
W jednej kablowce rozne programy moga byc roznej jakosci, to ze np.
tvn24 jest krystalicznie czysty, nie znaczy ze kazda stacja taka
bedzie.

Daniel