Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradÄ™ dot. wyboru)

Autor: Papkin <spam_at_spamerssux.net>
Data: Mon 14 Jun 2010 - 23:22:44 MET DST

Kenjiro wrote:
> Witam
>
> Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn),
> ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była
> do kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i
> zastanawiam się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane
> w normalnych telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z
> obrazem?

masz slaby sygnal - mam taki tuner +mocny sygnal z kabla i nie ma problemu.

Za to jakosc obrazu jest "TAKA SE". Wbudowany w TV widzialem u samsunga i
jakosc byla naprawde podobna do tunera na PCI (mam 7 letni model wiec moze
nowsze sa lepsze) w sensie albo nie nasycone kolory albo przesterowana w
kierunku barbie paleta kolorow. Takze wzmocnij sygnal i raczej trzymalbym sie
tunera do komputera. Skalowalne myszka okienko, nagrywanie itd. Taki z monitora
ma wygode ze nic nie trzeba instalowac ale obraz ci fizycznie przeslania pulpit
i nic z tym nie zrobisz a ze jakosc rownie cienka to coz. Plus tez ze mozna
ogladac bez wlaczonego komputera. Zastanow sie czy wiecej ogladasz sama
telewizje czy wiecej siedzisz i tak przy komputerze cos robic. Za to mam
okienko zawsze tam gdzie chce, latwo zmienic kanal z klawiatury. Oczywiscie
program Chriss TV albo Dscaler do tego.