Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradÄ™ dot. wyboru)

Autor: ..Aldi..Romek.. <romek1_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 Jun 2010 - 12:49:50 MET DST

używam Samsunga P2470HD i LG.. jakieś 22"
obraz z tunera (cyfrowy - Cyfra+ ale SD) może nie powala, ale nie mam
żadnych zastrzeżeń

po podłączeniu mocniejszego/czystszego sygnału jakość jest odpowiednia
ja wybrałem to rozwiązanie z tego powodu, że mogę oglądać tv bez włączania
komputera, tuner wewnętrzny ma inne zalety (nagrywanie, oglądanie w
okienku), ma też swoje wady (większe sumaryczne zużycie prądu)

pozdrawiam,
Romek - Aldi