RAM czy grafika ?

Autor: Tosiek <antoni.baran_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 20:14:32 MET DST

Witam

Mam taki zestaw:
AMD Athlon 64 X2 2000 MHz

na płycie Gigabyte GA-M61VME-S2,

ze zintegrowaną kartą NVIDIA GeForce 6100 nForce 400 (256 MB),

2 x 500 MB RAMu czyli zapełnione gniazda.

Chodzi wszystko z XP prof. aż miło.

No dobrze nie pisałbym gdyby było cacy.

Jak doładowałem Corelowi PP plik ponad 20 MB a w tle był otwarty drugi 10
MB, to zaczęło się ślimaczyć odświeżanie przy skalowaniu i przejściu na
drugi plik. Otwarcie takiego pliku to ok. pół minuty.

Nie jestem mocny w sprzęcie ale wygląda na mało pamięci na karcie graficznej
lub RAMu.

Karta zintegrowana, gniazda RAMu zajęte. No i co ja mam z tym zrobić.

Prosiłbym o umiarkowaną finansowo radę, ponieważ takie prace nie wykonuję
często i nie chcę inwestować a tylko usprawnić.

Dobrze by było gdyby ktoś był w stanie wskazać głównego winowajcę, RAM czy
karta.

Pozdrawiam

Tosiek