Klawiatura i mysz bezprzewodowa - problemy z zakłóceniami

Autor: <nomad_at_vp.pl>
Data: Wed 19 May 2010 - 20:13:13 MET DST

Witam grupowiczów

Od jakiegoś czasu mój zestaw Logitecha (ma około 6-7 lat) zaczął
szwankować - myśle sobie - umiera. W końcu tyle latek wiernie służył i on ma
do tego prawo. Zaczęło się od gubienia zasięgu. Mysza skakała, klawiatura
przerywała itp. Wymieniałem baterie ale to nic nie pomagało. Za to
zauważyłem, że w jednym miejscu na biurku wszystko działa prawidłowo. Myśle
sobie - magia, jak nic innego:) Ale tak zacząłem rozglądać się za nowym
zestawem, no i nabyłem Microsoftowego Wireless 3000. Podłączam nowy nabytek
a tu zaskoczenie - jest dokładnie to samo. Komputerek jest w odległości
około 1m, pod biurkiem. Pomiędzy nimi jest tylko sterta prasy i lampka.
Klawiatuka jest przed monitorkiem. No i coś mi zakłóca współpracę tych
urządzeń. Powoli moja cierpliwość kończy się a ja dalej nie mam bladego co
to jest. Zaczynam podejrzewać monitor (NEC 2470wnx) ale tak się zastanawiam
czy to możliwe? Czy monitor może zakłócić pracę klawiatury oraz myszy? Jeśli
tak to jak sobie z tym poradzić? Ma ktoś jakiś pomysł lub spotkał się z
podobnym problemem?

Pozdrawiam
J.