Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Thu 13 May 2010 - 12:53:23 MET DST

W dniu 2010-05-11 13:04, Marek pisze:

> Szczerze mówiąc nie odczuwam takiej potrzeby - chyba, ze odpisujesz na
> problem Sergiusza a nie mój. U mnie wszystko śmiga jak burza. Bardzo
> komfortowe stanowisko pracy powstało z wykorzystaniem 2 zwykłych dysków.
> RAMu nie wykorzystuję więcej niż 60-70% w skrajnych przypadkach. Stąd
> właśnie moja wątpliwość odnośnie zastosowania póki co drogich SSD. Już bez
> zważania na ich cenę - również nie widzę zalet - poza tą, że nie są
> mechaniczne. Stąd pytanie.

pisalem o twoim problemie
" Praca moja polega na zmienianiu co chwilę otwartych programów.
Irytowało mnie czekanie na ich ładowanie się."
Jesli masz niewykorzystany RAM tzn ze system operacyjny jest do dupy.
Prawidlowo dzialajacy system uzywa pozostaly RAM jako cache dyskowy,
czyli RAM zawsze jest wykorzystany w 100% i tak powinno byc
Inna sprawa ze jesli miales poprzednio stary skrajnie wolny dysk to jego
wymiana na nowszy oczywiscie polepszy dzialanie systemu.
Marx