Re: Jaki jest sens stosowania dysków SSD?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 11 May 2010 - 13:04:05 MET DST

Dnia Tue, 11 May 2010 10:50:17 +0200, Marx napisał(a):

> rozwiazaniem nie bedzie dysk SSD (bo drogi) ale wiecej RAMu
> W rozwiazaniu hardcore (albo przy 32 bitowym systemie) mozesz zrobic
> swapfile na ramdysku

Szczerze mówiąc nie odczuwam takiej potrzeby - chyba, ze odpisujesz na
problem Sergiusza a nie mój. U mnie wszystko śmiga jak burza. Bardzo
komfortowe stanowisko pracy powstało z wykorzystaniem 2 zwykłych dysków.
RAMu nie wykorzystuję więcej niż 60-70% w skrajnych przypadkach. Stąd
właśnie moja wątpliwość odnośnie zastosowania póki co drogich SSD. Już bez
zważania na ich cenę - również nie widzę zalet - poza tą, że nie są
mechaniczne. Stąd pytanie.