cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 05 May 2010 - 20:59:26 MET DST

witam

W pracy pada mi komp, tracą się katalogi, resetuje sie itd. PAmieć i
dysk - OK - reszta... nie wiem jak zdiagnozować. nic nie jest jednak
warte więcej niż święty spokój, wiec prosze polećcie mi jakiś zestawik
procesor, płyta pamieć.. do biura. warunek konieczny - ma to być ciche.
teraz w spoczynku wentylatorki przestaja sie kręcić - tak by było
najlepiej. Ma to być ze sklepu - wiec kupienie tego samego co mam na
allegro - odpada. kasa: 1000zł za proc+płyta+ram+dysk+grafika. Jak
bedzie taniej - super, jak drozej - w uzasadnionym przypadku przełknę.
Dziękuje i pozdrawiam
ToMasz