Re: cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 08:58:34 MET DST

W dniu 2010-05-05 20:59, ToMasz pisze:
> witam
>
> W pracy pada mi komp, tracą się katalogi, resetuje sie itd. PAmieć i
> dysk - OK - reszta... nie wiem jak zdiagnozować. nic nie jest jednak
> warte więcej niż święty spokój, wiec prosze polećcie mi jakiś zestawik
> procesor, płyta pamieć.. do biura. warunek konieczny - ma to być ciche.
> teraz w spoczynku wentylatorki przestaja sie kręcić - tak by było
> najlepiej. Ma to być ze sklepu - wiec kupienie tego samego co mam na
> allegro - odpada. kasa: 1000zł za proc+płyta+ram+dysk+grafika. Jak
> [...]

Do biura w ramach minimalizacji kosztów zakupiliśmy jakiegoś IBM z
programu MAR (używane komputery po regeneracji). Po pierwszym włączeniu
pomyślałem, że komp jest uszkodzony, bo cisza prawie absolutna. Minął
rok, najgłośniejszą częścią zestawu nadal jest klawiatura, a komputer
chodzi jak złoto (PIV, XP Pro, 1GB RAM do zastosowań biurowych - świetna
maszyna, chociaż desktop).
Oczywiście może być to zbyt mało wydajna maszyna, ale do typowego biura
- mail, net, office wystarcza w zupełności, a przy cenie ok. 400 zł za
zestaw z jakimś starym monitorem (można wziąć nowy) to rewelacja.