Re: cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 06 May 2010 - 11:13:03 MET DST

On Wed, 05 May 2010 20:59:26 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

>W pracy pada mi komp, tracą się katalogi, resetuje sie itd. PAmieć i
>dysk - OK - reszta... nie wiem jak zdiagnozować. nic nie jest jednak
>warte więcej niż święty spokój, wiec prosze polećcie mi jakiś zestawik
>procesor, płyta pamieć.. do biura. warunek konieczny - ma to być ciche.
>teraz w spoczynku wentylatorki przestaja sie kręcić - tak by było
>najlepiej. Ma to być ze sklepu - wiec kupienie tego samego co mam na
>allegro - odpada. kasa: 1000zł za proc+płyta+ram+dysk+grafika. Jak
>bedzie taniej - super, jak drozej - w uzasadnionym przypadku przełknę.

Jak do biura to może jakiś gotowy nettop? Za około 1000PLN będziesz
miał bezgłośny komputer do biura starczający spokojnie do netu i pracy
biurowej. Przy okazji pobór prądu spadnie. ja mam po biurach
kilkanaście sztuk ADAX Delta AT2300. To tylko przykład -akurat o tyle
ciekawy że jest to w większej obudowie i ma CD czego wiele innych
nettopów nie ma. Pracownicy nie narzekają na wydajność w typowej pracy
biurowej - kompy chodzą pod XP i Win7 plus Office, przeglądarki,
mailer, komunikkatory. Maszyny do obróbki zdjęc to nie są ale na
stacje robocze całkiem fajnie się spisują. Jeśli możesz przenieść ze
starego kompa licencję na system to w kwocie którą wymieniłeś
znajdziesz coś z platformą ION, 2GB pamięci i dyskiem 320GiB. Kompa
będziesz miał w ogóle bez wiatraków i zamocujesz go z tyłu monitora
;-)

Zdrówko