Re: cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Thu 06 May 2010 - 08:41:49 MET DST

On 5 Maj, 20:59, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> witam
>
> W pracy pada mi komp, tracą się katalogi, resetuje sie itd. PAmieć i
> dysk - OK - reszta... nie wiem jak zdiagnozować. nic nie jest jednak
> warte więcej niż święty spokój, wiec prosze polećcie mi jakiś zestawik
> procesor, płyta pamieć.. do biura. warunek konieczny - ma to być ciche.
> teraz w spoczynku wentylatorki przestaja sie kręcić - tak by było
> najlepiej. Ma to być ze sklepu - wiec kupienie tego samego co mam na
> allegro - odpada. kasa: 1000zł za proc+płyta+ram+dysk+grafika. Jak
> [...]

Źle podchodzisz do tematu, powyższe czyli płyta z grafą, procek, dysk
i ram kupisz za 1000 ale to nic nie zmieni w temacie hałasu. Musisz
pomyśleć o lepszej obudowie, porządnych wentylatorach, wyciszeniu do
dysku i porządnym zasilaczu, co w sumie da dodatkowe 1000 w wersji
mini a 1500 w wersji wypas ;)

Możesz zajrzeć na moje wypociny tutaj:

http://tinyurl.com/293nsfw

oraz tutaj:

http://tinyurl.com/2f7p2gd

Czy Ci się opłaci musisz ocenić sam, ja jestem maniakiem ciszy a tego
kompa którego złożyłem
nie słychać z odległości większej niż 50 cm, według mnie opłacało
się ;)

Pzdr.
L.