Re: cichy komputer do biura - propozycje proszę

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 06 May 2010 - 10:48:26 MET DST

> W pracy pada mi komp, tracą się katalogi, resetuje sie itd. PAmieć i
> dysk - OK - reszta... nie wiem jak zdiagnozować. nic nie jest jednak
> warte więcej niż święty spokój, wiec prosze polećcie mi jakiś zestawik
> procesor, płyta pamieć.. do biura. warunek konieczny - ma to być ciche.
> teraz w spoczynku wentylatorki przestaja sie kręcić - tak by było
> najlepiej. Ma to być ze sklepu - wiec kupienie tego samego co mam na
> allegro - odpada. kasa: 1000zł za proc+płyta+ram+dysk+grafika. Jak
> bedzie taniej - super, jak drozej - w uzasadnionym przypadku przełknę.

Jeśli chcesz cichego komputera to zapomnij o jakichkolwiek składakach.
W dwóch kolejnych firmach miałem okazje zapoznać się z oboma podejsciami
w pierwszej syn właściciela kupował części, z naprawdę wysokiej półki
i składał z nich komputery, rezultat, hałas w pokojach który dziś uznałbym
za nie do zniesienia
Teraz pracuje w formie gdzie mamy tylko laptopy HP i desktopy IBM Lenovo
Pierwszy tydzień był dla mnie szokiem
w pokoju pracuje 8 komputerów i panuje kompletna cisza
żadnego szumu wentylatorów, żadnego szemrania dysków, nic, cisza.

--
Pozdrawiam