Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 13:55:01 MET DST

On Tue, 20 Apr 2010 12:57:11 +0200, Zbigniew Cofała
<adres.w@stopce.pl> wrote:

>Z tym że to w zasadzie trudno powiedzieć ze to wpadka - "to nie bug, to
>feature" można by powiedzieć. Te dyski dobrze chodzą - tylko że jedynie pod
>Windows i Mac-ami, linux jest niewspierany - według odpowiedzi z WD. Były
>winmodemy, potem windrukarki, teraz najwyraźniej nadchodzi epoka windysków.

Cóż - inni producenci sprzętu czy softu robią tak samo w różną stronę
- trza było sprawdzić przed zakupem ;-) Ja np. mam obok siebie jeden
komputer który nie wspiera Windows. Tzn. co bym nie robi, jaką wersję
Windows próbował wywala się non-stop po kilku-kilkunastu minutach
pracy. A pod właściwie dowolnym linuxem działa sobie bezproblemowo z
uptimem kilkudziesięciu dni. Mam linkomputer? ;-) Przyznam szcerze że
ja kupując sprzęt - zwłaszcza serwerowy - wpierw dokładnie sprawdzam
co i jak kupuję i czy to dział pod softem który mam tam zamiar
wsadzić.

Zdrówko