Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 22:08:30 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> Cóż - inni producenci sprzętu czy softu robią tak samo w różną stronę
> - trza było sprawdzić przed zakupem ;-) Ja np. mam obok siebie jeden
> komputer który nie wspiera Windows. Tzn. co bym nie robi, jaką wersję
> Windows próbował wywala się non-stop po kilku-kilkunastu minutach
> pracy. A pod właściwie dowolnym linuxem działa sobie bezproblemowo z
> uptimem kilkudziesięciu dni. Mam linkomputer? ;-) Przyznam szcerze że
> ja kupując sprzęt - zwłaszcza serwerowy - wpierw dokładnie sprawdzam
> co i jak kupuję i czy to dział pod softem który mam tam zamiar
> wsadzić.

Tylko że jak kupowałem te dyski w listopadzie, to pies z kulawą nogą nie
wiedział o tym problemie - zresztą na strona WD dalej nie ma o tym wzmianki.
Sprawa wyszła na jaw dopiero kilka tygodni temu, kiedy zacząłem szukać z
jakiego powodu system tak muli od czasu do czasu. Na nieobciążonym serwerze
nie było to tak widoczne, ale im więcej dysk ma roboty, tym częściej sprawia
problemy. Pieprzona polityczna poprawność, za niedługo pewnie zaczną
produkować nawet krzesła elektryczne przyjazne dla środowiska, z
ograniczonym zużyciem energii...

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl