Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 12:57:11 MET DST

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> Wpadka zdarzała się chyba każdemu więc cięzko powiedzieć że nei mozna
> spieprzyć. Seagate miał problemy z Barracudami serii 12 i ES2 ze
> speiprzonym firmware-m. Właśnie mam pod w reklamacji kolejne 2 sztuki
> - kumpel przyniósł z płaczem "odzyskaj dane". Parę lat temu IBM miał
> wpadkę z serią DTLA i jak ktoś usłyszał "click of death" to bladł. ;-)

Z tym że to w zasadzie trudno powiedzieć ze to wpadka - "to nie bug, to
feature" można by powiedzieć. Te dyski dobrze chodzą - tylko że jedynie pod
Windows i Mac-ami, linux jest niewspierany - według odpowiedzi z WD. Były
winmodemy, potem windrukarki, teraz najwyraźniej nadchodzi epoka windysków.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających