Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 13:27:26 MET DST

Dnia Tue, 20 Apr 2010 12:53:08 +0200, Zbigniew Cofała napisał(a):

> Zgadnij. :)
Eghmm... To była ironia....

> I jeden Asrock teściowej który działa. :) Wybacz - równie dobrze, ktoś kto
Tam jest akurat Gigabyte.... Ciekawe są też płyty Foxconn'a, które wkładam
czasami do zestawów. Zgadnij komu dostarcza Foxconn swoje płyty?

> Przecież wiadomo że każda firma może mieć słabszy model, ale to niczego nie
> dowodzi. Zresztą - dopóki działa i nic się nie dzieje, to nie ma różnicy
> czy to dzieło IBM-a, Della czy "firmy" składającej się z dwóch licealistów
> którzy wiedzą jakie kupić w hurtowni części i poskładać do kupy tak żeby
> się nie skaleczyć. Tylko jak mam do wyboru pomiędzy takimi konstrukcjami

> [...]
Kiepski przykład.
W pierwszym przypadku 2 karty graficzne w SLI/Crossfire i mnóstwo
dodatkowych wentylatorów - czyżby komputer do grania? W drugim 4 dyski,
napęd optyczny i jeszcze kieszeń, a porównujesz to do zestawów biurowych.

> konstrukcjami, to stanowczo wolę te pierwszą opcję.
>
> Ale ja nikomu nic nie narzucam oczywiście - jak kto woli niech dopłaci i
> kupi tą super wypasioną maszynę do gier z obudową Tracera, Codegena czy
> innej światowej "korporacji". :)
Popatrz na Lian-Li, Silverstone, Antec, Chieftec i inne które ważą trochę
więcej niż wydmuszka.

--
Marcin