Re: Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 13:01:20 MET DST

On 19 Kwi, 16:09, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:

> Przykro mi Mateuszu, ze tak pieprzysz. :-( Na dodatek o jakichś pastach,
> o których tu się naczytałeś i powielasz.
> Problemem okazał się zasilacz!

To, że problemem okazał się zasilacz nie oznacza, że mój wywód był
pieprzeniem. Po prostu miałaś fuksa, bo nie zauważyłem, żebyś
wcześniej wspomniała cokolwiek o sprawdzeniu parametrów na jego
wyjściu. Skoro nie wierzysz w zbawienne działanie pasty
termoprzewodzącej, to polecam usunąć ją z przestrzeni pomiędzy
prockiem a radiatorem, myślę, że w perspektywie czasu wszyscy będą
zadowoleni.

Właściwie to serdecznie dziękuję za napisanie postu, w którym radziłaś
odczekiwać 2 sek.po podpięciu listwy, zanim włączyłaś komputer.
Po paskudnym dniu w pracy poprostu spadłem z krzesła ze śmiechu.
Naprawdę wielkie dzięki ;-)

Napisz coś zabawnego jeszcze, proszę ;-)