Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 12:53:08 MET DST

MarcinCz wrote:

> Czy 100% skuteczność nie czyni ze mnie autorytetu w tych sprawach...?

Zgadnij. :)

> Bzdura, bzdura i bzdura po trzykroć. Przez moje ręce przeszły
> setki/tysiące firmowych składaków i psuły się też na potęgę.

I jeden Asrock teściowej który działa. :) Wybacz - równie dobrze, ktoś kto
pracuje w serwisie Opla może powiedzieć że Volkswageny się nie psują, bo na
tysiące samochodów które trafiły do tego serwisu to wszystko były Ople,
natomiast jego znajomy który ma VW jeszcze z nim u niego nie był. ;)

> Wielkie mi
> testy i serwis. Kolejny mit... Pewien model HP resetował się przy
> uderzeniu stemplem kasjerskim w biurko, na którym stał. Pan z serwisu
> przyjechał i wymieniał płyty w większości z nich bo podobno ktoś
> przyoszczędził i kiepsko mu wyszło z wykonaniem socketu.

Przecież wiadomo że każda firma może mieć słabszy model, ale to niczego nie
dowodzi. Zresztą - dopóki działa i nic się nie dzieje, to nie ma różnicy
czy to dzieło IBM-a, Della czy "firmy" składającej się z dwóch licealistów
którzy wiedzą jakie kupić w hurtowni części i poskładać do kupy tak żeby
się nie skaleczyć. Tylko jak mam do wyboru pomiędzy takimi konstrukcjami

http://www.redplanettrading.com/ebay/cases/optiplex740/barebone/optiplex740_smt_barebone_inside_800.jpg
http://www.pc.ibm.com/de/lenovo/pressephotos/imgs/produkte/thinkcentre/thinkcentre_a_serie/thinkcentre_a50p_internal.jpg

a takim:

http://hoghitman.com/inside_pc.JPG
http://blog.aurel32.net/wp-content/athlon64_box.jpeg

konstrukcjami, to stanowczo wolę te pierwszą opcję.

Ale ja nikomu nic nie narzucam oczywiście - jak kto woli niech dopłaci i
kupi tą super wypasioną maszynę do gier z obudową Tracera, Codegena czy
innej światowej "korporacji". :)

> Ja niewiele lat potem grywałem w "Prince of Persia" na 286 pod dosem...

Na 286 to ja niestety miałem jedynie kartę i monitor Herculesa i w zasadzie
jedna gra która pod tym chodziła to Blockout. :)

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających