Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 10:38:09 MET DST

On Mon, 19 Apr 2010 20:28:28 +0200, Zbigniew Cofała
<adres.w@stopce.pl> wrote:

>BTW - kupiłem kilka miesięcy temu poleasingowego IBM-a na serwer -
>wymieniłem jedynie dysk, na dwa większe w RAID-ie - i dupa. Kto by pomyślał
>że można spieprzyć coś tak normalnego jak twardy dysk, a firmie Western
>Digital się udało:
>http://lists.mandriva.com/bugs/2010-03/msg01106.php

Wpadka zdarzała się chyba każdemu więc cięzko powiedzieć że nei mozna
spieprzyć. Seagate miał problemy z Barracudami serii 12 i ES2 ze
speiprzonym firmware-m. Właśnie mam pod w reklamacji kolejne 2 sztuki
- kumpel przyniósł z płaczem "odzyskaj dane". Parę lat temu IBM miał
wpadkę z serią DTLA i jak ktoś usłyszał "click of death" to bladł. ;-)

Zdrówko