Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 09:51:22 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:oaci87-h93.ln1@kosmosik.net...
> Po prostu weź spróbuj pomyśleć i wczuj się w osobę, której z trudem
> wychodzi nauczenie się nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani
> lepsza, ani gorsza - po prostu jest - to może być np. Twój rodzic.

Tylko w moim przypadku to nie jest kwestia niemożności. Ja nie mam ochoty i
mi się zbiera jak widzę te wszystkie latające okienka.
Poza tym w tej chwili na pamięć znam wszystkie okna i jestem w stanie z
użytkownikiem bez monitora przed oczami go poprowadzić, w tym nowym shicie
nie masz nigdy pewności co widzisz na ekranie. A poza tym nie mam ochoty sie
uczyć, bo ktoś sobie coś wymyślił i mnie uszczęśliwia.
Wiem, że może jestem dziwny i niektórzy powiedzą, ze stary, no cóż. ja
czasem mam pecha, czasem oni.
Przem