Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 09:47:46 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:qqai87-683.ln1@kosmosik.net...
> Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczęśliwiać na siłę - jak Mu
> pasuje GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybór. Nie świadczy
> to o lepszości jednego nad drugim.

Dziękuje bardzo za wyręczenie.
A dokładniej czemu?
Bo mnie szlag trafia jak widze te rozmazane literki, chromolone strzałki
zamiast normalnej, kopiowalnej ścieżki w pasku adresu, chorej listy
niepotrzebnych mi śmieci-skrótów po lewej stronie okna Mój komputer, chorego
wyglądu control panela, w którym za kazdym razem tzreba na nowo szukac i
ustawiać w nim widok choc ciut podobny do tego co wygodne i...
Moge tak wymieniać jeszcze z godzinę.
A wydajność? Tu pewnie bym flejma zaczął, więc sobie daruje, bezpieczestwo?
Śmiem twierdzić, że dla świadomego użytkownika na tym samym poziomie.
Przem