Re: system 7 na laptopie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 01:48:08 MET DST

** Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote:

> On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

No i nawet gdyby to co?

Mam do czynienia z mnóstwem osób, które nie są komputerowymi geekami - im ledwo
co udało się (dajmy na to) nauczyć GUI Windows 95 i każda zmiana np. inna
ikonka (serio) czy w innym miejscu na pulpicie UTRUDNIA im pracę.

Więc po co ich zmuszać do nowości? GUI Windows 95 z niewielkimi zmianami
zostało do Windows XP w trybie klasycznym - były oczywiście ogromne zmiany "pod
maską" ale GUI pozostawało bardzo podobne. Nagle wraz z Vistą i Office 2007 w
Microsofcie stwierdzili, że warto zmienić GUI - decyzja i dobra i zła.

Po prostu weź spróbuj pomyśleć i wczuj się w osobę, której z trudem wychodzi
nauczenie się nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani lepsza, ani gorsza -
po prostu jest - to może być np. Twój rodzic.