Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 09:56:43 MET DST

Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości
news:hp5qma$l6v$1@news.dialog.net.pl...
> A to ciekawe. Najlepszy GUI jaki znam to właśnie KDE. Chodzi raczej
> o funkcjonalność niż to jak wygląda na zrzutach ekranu. Ale wygląd
> też jest niezły, zwłaszcza KDE4, które funkcjonalnie stacza się
> do poziomu Visty i chyba nigdy nie osiągnie poziomu KDE3, bo tak
> jest strategia.

Ok, ale własnie mi chodzi o to co widać. ja chce normalne ikony, z
normalnymi czcionkami, bez jakichś gównianych ClearType, które jedynie
rozmazują czcionki itd.
No kurcze, nie moĹźna normalnie? Ja nie zmuszam innych do tego, zeby musieli
tak jak ja, ale czemu mi się zabrania wyboru tego co uważam za lepsze?
Przem