Re: system 7 na laptopie

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 13:29:10 MET DST

W dniu 03-04-2010 09:51, Przemek pisze:
> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
>
> Tylko w moim przypadku to nie jest kwestia niemożności. Ja nie mam
> ochoty i mi siÄ™ zbiera jak widzÄ™ te wszystkie latajÄ…ce okienka.
> Poza tym w tej chwili na pamięć znam wszystkie okna i jestem w stanie z
> użytkownikiem bez monitora przed oczami go poprowadzić, w tym nowym
> shicie nie masz nigdy pewności co widzisz na ekranie. A poza tym nie mam
> ochoty sie uczyć, bo ktoś sobie coś wymyślił i mnie uszczęśliwia.

Kto to w ogóle słyszał o jakimś nowomodnym GUI. Był CLI, wszystko było
jasne, dokładnie w tym samym miejscu. I komu to, panie, przeszkadzało?

> Wiem, że może jestem dziwny i niektórzy powiedzą, ze stary, no cóż. ja
> czasem mam pecha, czasem oni.

Ja tylko powiem, że gdyby wszyscy tak myśleli to byśmy do tej pory w
jaskini siedzieli, ubierali się w skóry (choć nie na pewno) i do tej
pory narzędzia z kamienia ciosali. Albo i nie, bo ktoś musiałby wymyślić
jeszcze, że tak się da i przełamać opór tych którzy uznaliby to za
ekstrawagancję i nikomu niepotrzebną nowość.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."