"Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
news:slrnhqp9bq.rgi.joshua@tau.ceti.pl...
> Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
>> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
>> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
>> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
>> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc
>> gwarancji
>> (wada fabryczna)."
>> Co Wy na to?
>
> My na to, że nie kupuje się HP :)
> Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
> postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek
> rano
> zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
> serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
> działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
> w XPSach którym skończyła się gwarancja.
>
> Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna
> satysfakcja.
Zapomniales dodac, ze taka satysfakcja jest jedynie przy wykupieniu
3-letniej gwarancji next business day, inaczej wysylasz sprzet i czekasz jak
z kazdym innym producentem.
Pozdrawiam
Kamil
Received on Fri Mar 26 14:35:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Mar 2010 - 14:51:03 MET