Dnia Fri, 26 Mar 2010 13:33:22 -0000, kamil napisał(a):
> "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
>> Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
>>> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
>>> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
>>> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
>>> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc
>> zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
>> serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
>> działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>> w XPSach którym skończyła się gwarancja.
> Zapomniales dodac, ze taka satysfakcja jest jedynie przy wykupieniu
> 3-letniej gwarancji next business day, inaczej wysylasz sprzet i czekasz jak
> z kazdym innym producentem.
Jak widać, w przypadku HP można od serwisu usłyszeć "proszę nie grać za
dużo". Podejrzewam, że Dell by wymienił płytę bez zbędnych ceregieli - NBD
nie oznacza lepszego traktowania a jedynie serwis u klienta na miejscu.
Poza tym NBD w Dellach jest praktycznie standardem. A pierwszy link na
googlu na hasło "dell upgrade NBD" widzę: "Upgrade to 3Yr ProSupport : NBD
Onsite Service at S$30 | Dell"...
Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.Received on Fri Mar 26 22:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Mar 2010 - 22:51:05 MET