Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 21:56:08 MET
Message-ID: <slrnhqq7r8.otk.joshua@tau.ceti.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Dnia Fri, 26 Mar 2010 13:33:22 -0000, kamil napisał(a):
> "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> wrote in message
>> Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
>>> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
>>> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
>>> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
>>> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc
>> zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
>> serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
>> działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>> w XPSach którym skończyła się gwarancja.
> Zapomniales dodac, ze taka satysfakcja jest jedynie przy wykupieniu
> 3-letniej gwarancji next business day, inaczej wysylasz sprzet i czekasz jak
> z kazdym innym producentem.

Jak widać, w przypadku HP można od serwisu usłyszeć "proszę nie grać za
dużo". Podejrzewam, że Dell by wymienił płytę bez zbędnych ceregieli - NBD
nie oznacza lepszego traktowania a jedynie serwis u klienta na miejscu.

Poza tym NBD w Dellach jest praktycznie standardem. A pierwszy link na
googlu na hasło "dell upgrade NBD" widzę: "Upgrade to 3Yr ProSupport : NBD
Onsite Service at S$30 | Dell"...

Pozdrawiam,

-- 
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
Received on Fri Mar 26 22:05:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Mar 2010 - 22:51:05 MET