Re: Laptop w Intelu czy AMD

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 26 Mar 2010 - 13:15:54 MET

Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc gwarancji
> (wada fabryczna)."
> Co Wy na to?

My na to, że nie kupuje się HP :)
Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
w XPSach którym skończyła się gwarancja.

Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944