Dnia Tue, 23 Mar 2010 16:23:36 +0100, Jacek napisał(a):
> Dodam jeszcze diagnoze z serwisu HP. Cytuje:
> "Wstępna diagnoza: Reballing chipsetu 330zł netto. Czyszczenie i
> konserwacja gratis. _Proszę_nie_używać_notebooka_do_gier_i_programów_w_
> znacznym_stopniu_obciążających_chipsety_notebooka_. Jeden miesiąc gwarancji
> (wada fabryczna)."
> Co Wy na to?
My na to, że nie kupuje się HP :)
Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
w XPSach którym skończyła się gwarancja.
Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.
Pozdrawiam,
-- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.Received on Fri Mar 26 13:21:57 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Mar 2010 - 13:51:08 MET