On Fri, 26 Mar 2010 12:15:54 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:
>My na to, że nie kupuje się HP :)
Srutututu że napiszę ;-) To tak jak nei kupuje się samochodów na F:
Fiata, Forda, francuskich i Izuzu Trooper - to ostatnei to dopisek
kumpla mającego to cudo. Opinia tak nieprawdziwa że aż bzdurna.
Własciwie każdy serwis laptopów zaliczał u mnei przez lata jakieś
wpadki.
>Mam Della XPS M1330. W poniedziałek wieczorem (po niemal roku użytkowania)
>postanowił pokazać pazurki, czyli przegrzała mu się grafika. We wtorek rano
>zgłosiłem to telefonicznie w DELLu, w środę w samo południe dotarł
>serwisant, w 40 minut wymienił płytę główną i przetestował czy wszystko
>działa. Gwarancji mam jeszcze 2 lata, zresztą DELL wymienia płyty nawet
>w XPSach którym skończyła się gwarancja.
>
>Jak dla mnie - trzeci kontakt z serwisem DELL, trzeci raz pełna satysfakcja.
Ciesz się że akurat można było i serwisant potrafił. Opisywałem tu pad
dysku w Dellu M1330 z gwarancją NBD Okazało się że nie ma możliwości
otrzymania ani dysku z preinstalowanym systemem ani kupić płytek do
instalacji tegoż. A serwisant okazał sie kurierem który mi powiedział
żebym dysk wymienił własnoręcznie bo on jest kurier. Jak dla mnei to
pierwszy kontakt z serwisem Della w sprawie laptopów i po raz pierwszy
pełna porażka.
Zdrówko
Received on Fri Mar 26 14:55:05 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 26 Mar 2010 - 15:51:04 MET