Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:45:31 MET

** jwzw <jwzw@interia.nospam.pl> wrote:

> Ja niechcę, ja muszę... jakoś dostosować obszar oferty do proporcji monitora

Acha. To może jak dostajesz to w Wordzie to postaw dwa monitory przekręcone do
pozycji wertykalnej - akurat się to zmieści tak jak ktoś to przygotował. :-)

> Tych ofert dziennie przybywa ok. kilkunastu i mniej więcej tyle samo jest
> wycofywanych z koszyka około 30-50 ofert. Robienie za kazdym razem
> prezentacji w PPT mija się z celem.

To było to od razu napisać - nie czytam w myślach.

> To powinno raczej polegać na zapętlonym wyświetlaniu slajdów z jakiegoś
> folderu lokalnego/sieciowego, do którego pracownicy (kilku) wrzuca lub
> wycofuje oferty.

Jeżeli ja miałbym to robić to sprawę załatwiłaby prosta aplikacja webowa. Stoi
sobie jakiś serwerek udostępniający stronę WWW. Ty przez panel admina
wprowadzasz i wycofujesz oferty (oferta to dane np. tytuł, opis, cena +szablon
wizualizacji tego) z innego komputera po sieci, komputer który wyświetla oferty
po prostu ma załadowaną stronę, która się odświeża prezentując kolejno oferty
zarejestrowane w bazie. Banał do napisania w 2h (moduło fanaberie dotyczące
prezentacji ofert).

Dodatkowo takie rozwiązanie byłoby podatne na integrację z innymi (aby nie
trzeba było wprowadzać ręcznie).