Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 07:54:29 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Acha. To może jak dostajesz to w Wordzie to postaw dwa monitory przekręcone do
> pozycji wertykalnej - akurat się to zmieści tak jak ktoś to przygotował. :-)

Przeciez w Wordzie mozna zdefiniowac dowolne proporcje kartki.
Format A4 nie jest koniecznoscia.

> Jeżeli ja miałbym to robić to sprawę załatwiłaby prosta aplikacja webowa. Stoi
> sobie jakiś serwerek udostępniający stronę WWW.

Chce w Wordzie i to ma sens - dziewczyna za lada zapewne zna Worda.
NTG, ale widze realizacje jesli oferty bylyby zapisane w oddzielnych,
jednostronicowych dokumentach, które bylyby zebrane w jakims folderze
i sekwencyjnie otwierane/zamykane. Zapewne da sie tez zrobic
stronicowanie za pomoca wbudowanego Basica, choc bedzie gimnastyka
ze zmianami w dokumencie w locie.

pozdro

--
A S