Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:57:52 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:rgja77-psd.ln1@kosmosik.net...

> Acha. To może jak dostajesz to w Wordzie to postaw dwa monitory
> przekręcone do
> pozycji wertykalnej - akurat się to zmieści tak jak ktoś to
> przygotował. :-)

Mogę narzucić niestandarowy rozmiar strony np. 19.2x10.8 cm i po
sprawie.

> Jeżeli ja miałbym to robić to sprawę załatwiłaby prosta aplikacja
> webowa. Stoi
> sobie jakiś serwerek udostępniający stronę WWW. Ty przez panel
> admina
> wprowadzasz i wycofujesz oferty (oferta to dane np. tytuł, opis,
> cena +szablon
> wizualizacji tego) z innego komputera po sieci, komputer który
> wyświetla oferty
> po prostu ma załadowaną stronę, która się odświeża prezentując
> kolejno oferty
> zarejestrowane w bazie. Banał do napisania w 2h (moduło fanaberie
> [...]

Ty masz dobre pomysły.
Ale to kolejny komputer, a tego chciałbym uniknąć (o ile to możliwe).
Popatrzę jeszcze na usieciowione media-player'y, bo skoro potrafią
wyświetlać pokazy slajdów, to pozostanie mi już poszukać tylko
konwertera DOC2JPG albo jakiejś wirtualnej drukarki JPG.
Upieram się przy tych DOC-ach, bo niektóre oferty przychodzą od ludzi,
na których nie mam wpływu. I nie bardzo mogę im zmieniać te oferty pod
kątem wyglądu i estetyki.